Artere
Aplicatie pentru urbanism si amenajare a teritoriului
 
 
 
     Produsul informatic Artere face parte din grupa sistemelor teritoriale. El este realizat pentru a fi utilizat in activitatile de urbanism si amenajare a teritoriului.

     Obiectivul sistemului este de a crea un instrument pentru gestionarea datelor despre artere de circulatie, adrese postale si solicitanti. Produsul abordeaza intr-o maniera generala problemele de rezolvare automata a solicitarilor care se adreseaza unei primarii in probleme legate de artere de circulatie, istoria acestora, adrese numerotari, istoria acestora etc. Produsul poate fi adaptat si pentru rezolvarea solicitarilor din alte compartimente in masura in care raspunsurile catre petenti folosesc informatii din baza de date artere-adrese. Produsul este conceput pentru lucrul in retea si permite dezvoltari ulterioare precum atasarea planurilor grafice.

     Functiile principale ale sistemului sunt :
  • gestionarea datelor despre artere de circulatie si istoria acestora; sistemul pune la dispozitia utilizatorului o procedura rapida de consultare care ofera fisa completa a arterei solicitate.
  • gestionarea adreselor postale, istoriei adreselor postale (contine istoria adreselor postale si a proprietarilor de la fostele adrese), a situatiei juridice a terenului (acte, proprietari). Sistemul permite actualizarea adreselor prin operatii specifice precum infiintare adresa, renumerotare, atribuire adresa la alta artera, comasare, sectionare, desfiintare. Utilizatorul are posibilitatea de a consulta punctual o adresa postala, sistemul oferind fisa completa a adresei solicitate cu toate datele despre adresa si istoria acesteia.
  • gestionarea datelor despre solicitanti si emiterea de raspunsuri la solicitari; este partea cea mai importanta a sistemului intrucat pentru rezolvarea unei solicitari sistemul poate executa orice functie de actualizare a bazei de date. In acest modul operatiile de actualizare vor fi realizate simultan cu editarea automata a textului certificatului de raspuns la solicitare. Certificatele ca atare se pastreaza in baza de date, putand fi listate oricand. Solicitarile (cu numar, data inregistrarii etc) se pastreaza in baza de date, sistemul permitand realizarea mai multor tipuri de statistici pentru evidenta rezolvarii cererilor petentilor. De asemenea, cererile rezolvate dintr-o perioada pot fi arhivate impreuna cu certificatele aferente, sistemul oferind posibilitatea consultarii acestei arhive prin functia de listare certificate istorie.
  • consultarea datelor privind decretele de expropriere ale imobilelor, roluri.
 

 
  Pentru informatii suplimentare privind produsul Artere ne puteti contacta la telefon 210.04.43 , fax 210.25.94 sau
e-mail software@cinor.ro.
 

Home | Despre noi | Produse si servicii | Contact
Hardware | Software | Software Cinor (Cincada , Artere , Ecofin , Jurist-PC , Moara) | Internet | Service